نقش ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان

یکی از مهم‌ترین شهرهای تاریخی و گردشگری ما است و باید سرمایه‌گذاری قابل توجهی در این شهر انجام شود و مجموعه مدیریت شهری، شهرداری اصفهان و شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در این زمينه کارهای خوبی انجام داده‌اند و به ماندگاری گردشگری در اصفهان کمک می‌کنند .

77

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، امیر ارجمند با حضور در عرصه‌های جدید عملکردی و گردشگری شرکت توسعه سیاحتی سپاهان اظهار د اشت: امروز فرصتی شد تا از سرمایه‌گذاری که در حوزه گردشگری و این سایت بسیار فاخر انجام شده، بازدید کنیم که خوشبختانه کارهای بسیار خوبی انجام شده و شاهد آن هستیم.
وی افزود: اصفهان یکی از مهم‌ترین شهرهای تاریخی و گردشگری ما است و باید سرمایه‌گذاری قابل توجهی در این شهر انجام شود و مجموعه مدیریت شهری، شهرداری اصفهان و شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در این زمينه کارهای خوبی انجام داده‌اند و به ماندگاری گردشگری در اصفهان کمک می‌کنند .
رئیس اداره حرایم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان آنکه هر چقدر جاذبه‌های گردشگری افزایش یابد، مطمئنا ماندگاری گردشگری در شهر بیشتر خواهد شد، بیان کرد: خوشبختانه کارهای خوبی صورت گرفته و بازسازی‌های خوبی انجام شده و طرح توسعه‌ای که در برنامه‌های شرکت وجود دارد، به تقویت مجموعه کمک خواهد کرد.
وی ادامه داد: مجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین اداره کل میراث فرهنگی استان هم در کنار شرکت توسعه گردشگری سپاهان و شهرداری اصفهان هستند و قطعا از سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استقبال خواهیم کرد و هر کمکی که از دست‌مان بر بیاید چه در بخش توسعه و چه در بخش احیای مجموعه تله‌کابین و فضاهای اقامتی، تفریحی و پذیرایی انجام خواهیم داد.
ارجمند با بیان آنکه امروز از ضلع جنوب شرقی مجموعه کوه صفه بازدیدی داشتیم و این ناحیه جزء حریم آثار تاریخی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: انشالله کارگشایی در بحث احداث هتل و فضای اقامتی خواهیم داشت و از همه مهمتر اگر مجموعه مدیریت شهری، شهرداری اصفهان و شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در قالب پروژه‌های توسعه گردشگری برنامه خاصی داشته باشند، به آنها کمک خواهیم کرد.
انتهای پیام/