ظرفیت‌های شهر رویاها برای توسعه بازی‌های ملی رایانه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد
  • دوشنبه 21 خرداد 1403
  • 107
  • 0
ظرفیت‌های شهر رویاها برای توسعه بازی‌های ملی رایانه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد
ظرفیت‌های شهر رویاها برای توسعه بازی‌های ملی رایانه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، رضا احمدی در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری شهربازی شهر رویاها اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که از مجموعه شهر رویاها داشتیم، ظرفیت‌های بسیار بالایی را مشاهده کردیم که این نکته را مشخص می‌سازد که اتفاقات بسیار خوبی می‌تواند در این مجموعه رقم خورد.
وی افزود: بحث گردشگری یکی از مباحث مهمی است که در استان اصفهان دنبال می‌شود و مجموعه‌هایی همچون شهربازی شهر رویاها می‌تواند نقش موثری در جذب گردشگر داشته باشد، همچنین ظرفیت‌های کنونی موجود در این مجموعه برای برگزاری رویدادهای ملی رایانه‌ای مورد توجه قرار خواهد گرفت.
احمدی با اشاره به رویکرد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پیرامون مجموعه‌های فرهنگی فعال در این حوزه بیان کرد: مطابق با بازدید صورت گرفته از ظرفیت‌های موجود در تمامی کشور، شهر رویاها از جمله مجموعه‌های منحصر به فرد در عرصه تفریح و گردشگری محسوب می‌شود که می‌تواند در حوزه توسعه گردشگری موفق عمل کند.
وی با بیان آنکه انجام تبلیغات گسترده در سطح وسیع اهمیت ویژه‌ای در معرفی ظرفیت‌های جدید تفریحی این مجموعه و اصفهان دارد خاطرنشان کرد: امیدواریم این مجموعه با ظرفیتها و هزینه‌های انجام داده بتواند رسالت خود را که بحث جذب گردشگر بوده و می‌تواند در ارتقای شور و نشاط جامعه بسیار اثرگذار باشد به خوبی انجام دهد. انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر